Beoordelingen voor Mobihub | Schiphol West

bij Schiphol -
8.3 Erg goed, beoordeeld door 168 klanten
Mobihub | Schiphol West foto 1
Gemiddelde beoordeling 8.3 Bekijk alle beoordelingen

Score per categorie

Afstand tot vliegveld 8.9
Prijs/kwaliteit 8.4
7.5 Klantenservice
« Terug naar Mobihub | Schiphol West

Mijn parkeerplaats

- (Wijzig datum)

Marco v nl 10 Geparkeerd van 17/07/2024 tot 25/07/2024

Top geregeld alles volgens afspraak

Geri W nl 7.5 Geparkeerd van 25/06/2024 tot 06/07/2024

De aanwijzingen die Parkcare geeft, om op en van het gekozen parkeerterrein af te komen, stemmen niet overeen met de Mobian app die hiervoor gedownload moet worden. Het verdient aanbeveling die aanwijzingen aan te passen. Afgezien van dit punt, was het prima parkeren bij het Hyatt Hotel, de afstand was kort en de schuttle van het hotel reed regelmatig.

Maurice V nl 5.8 Geparkeerd van 28/06/2024 tot 05/07/2024

Ik wilde mijn reservering een half uur vervroegen via de app, maar dit lukte niet. Na proberen te bellen naar het gewone nr hoorde ik dan weer dat ik me tot WhatsApp wenden. Daar zei men via auto reply dat ze tot 22u bereikbaar waren en werd ik doorgestuurd naar het noodnummer. Toen ik deze belde zei men daar dat men mij niet kon helpen in gebroken Engels. Men wist niet of ik eventueel vroeger dan de reservering binnen kon en gaf me een ander nr om te bellen. Wat ik niet besefte was dat dit wederom het gewone nr was en dus ook niet meer waren te bereiken uiteraard. Let op: op het bandje zegt men dan weeral dat ze via WhatsApp 24/7 te bereiken zijn. Zo zat ik vast in een vicieuze cirkel. Ik waagde het dan maar om ietsjes vroeger aan te melden aan de parking. Dit lukte! Helaas werkte de app enkel voor het openen van de slagboom aan de parking. Het activeren van het ticket voor ev taxi werkte niet, telkens error wat blijkbaar ook niet de eerste keer was en de taxichauffeur bevestigde. Terugreis een sms met instructies, wel zo fijn, maar wederom geen activatie (error) mogelijk voor de shuttlebus. Gelukkig deed de chauffeur hier ook niet moeilijk over. Nadien werkte de app ook niet voor het openen van de slagboom en moest ik bij de receptie van Hyatt hotel een parking ticket regelen om buiten te kunnen rijden. Prijs kwaliteit ok, maar uitvoering minder vanwege de app die niet naar behoren werkt.

David V nl 10 Geparkeerd van 27/06/2024 tot 01/07/2024

Wij gaan niet vaak op vakantie met het vliegtuig. Is de tweede keer dat we gebruik maken van een parking aan het vliegveld. Vorige keer liep het helemaal mis met het vervoer van de parking naar het vliegveld. Maar via Mobihub ging alles vlotjes, telefoon werd afgenomen, afspraken nagekomen en 2 vriendelijke chauffeurs. Wij zijn super tevreden. Als we nog met het vliegtuig gaan boeken we deze zeker terug!

Ellen D nl 9.2 Geparkeerd van 27/06/2024 tot 30/06/2024

Goede plek, goed en regelmatig vervoer naar Schiphol. Bij terugkomst vertraging vlucht en parkeren goed opgelost door Mobihub.

Leendert B nl 6.7 Geparkeerd van 07/06/2024 tot 21/06/2024

Taxi zou om 4:30 komen maar vanaf 4.00 gebeld na 3 kwartier aan de telefoon gewacht. En hoorde alleen u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Toen maar een taxi bij het hotel genomen. 32.00 Euro Extra kwijt en een hoop zenuwen, komen we nog wel op tijd in Schiphol. Ik had de dag vooraf nog contact gezocht met Hun.nl en mij werd gezegd alles is geregeld. Hun.nl Taxi wat een rampenplan weg geld rekenen. maar niet komen.

jacky g nl 10 Geparkeerd van 04/06/2024 tot 19/06/2024

super fijne plek om te parkeren chauffeur is Toppie vriendelijk en behulpzaam zeker weer

Linda M nl 10 Geparkeerd van 05/06/2024 tot 19/06/2024

De heenweg waren even wat storingen ,maar dat is prima opgelost . Vanaf Schiphol ging vlekkeloos. Super geholpen. Vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar.

Jolanda v nl 8.3 Geparkeerd van 28/05/2024 tot 04/06/2024

Prima geparkeerd. Minpunt is dat de telefoonnummers niet werken die in de mail staan. Het parkeerterrein is bij een hotel en je moet maar net weten dat je daar moet parkeren. Je moet ook eerst een kaartje trekken. Bij terugkomst moet je in het hotel weer een uitrijkaart halen. Allemaal geen probleem, maar je weet het niet tevoren

Sayima S nl 5.8 Geparkeerd van 24/05/2024 tot 27/05/2024

Heenweg was prima maar op de terugweg moest ik op de bus wachten. De bus kwam na 1,5 uur. In die tussentijd 3x gebeld met de klantenservice die niet precies wist hoelaat de bus zou komen. Eindelijk bij aankomst kreeg de klantenservice de slagboom niet open. De Hayaat Place hotel binnen gelopen om te vragen of ze de slagboom voor mij konden openen. De terugweg was echt een turbulentie! 16:30 geland en vervolgens 19:30 thuis!

  • ...

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo Visa Logo MasterCard Logo PayPal Logo Sofort Logo Mistercash

Keurmerken

Keurmerk Keurmerk